שר החוץ אלי כהן: "בקרוב נבשר על עוד שגרירות בי-ם"

חדשות קול חי No Comments on שר החוץ אלי כהן: "בקרוב נבשר על עוד שגרירות בי-ם"

שר החוץ, אלי כהן התייחס ב'מהדורה המרכזית' לאי כינוס הקבינט למרות האירועים הקשים: "אחרי שהפעולה בוצעה אנחנו מקבלים עדכונים שוטפים לגבי כל הפעילות". עוד הוסיף וחשף: "בימים הקרובים נתבשר על עוד שגרירויות מהעולם. זה עוד צעד לביצור מעמדה של ירושלים"

צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הקבינט, שר החוץ, אלי כהן לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "אף פיגוע לא ירתיע אותנו, נמשיך לפעול בנחישות נגד הטרור. מאחל רפואה שלמה לפצועים ומוקיר את האזרח שפעל במקצועיות וחיסל את המחבל".

"היו לנו מטרות ויעדים מהמבצע, עמדנו ברובם. בוצעו מעצרים, חיסולים ופיצוץ מעבדות נפץ. הם לא ירגישו בטוחים בשום מקום. השר כהן התייחס לאי כינוס הקבינט למרות האירועים הקשים: "אחרי שהפעולה בוצעה אנחנו מקבלים עדכונים שוטפים לגבי כל הפעילות".

לגבי פעילות החוץ: "בעולם מבינים שהמטרה היא לא הפלסטינים אלא שלוחות הטרור של חמאס. כינסתי את השגרירים, שוחחתי עם 22 שרי חוץ ונתנו כיפת ברזל מדינית למבצע".

"ארצות הברית היא ידידה טובה. אתמול היינו במסגרת חגיגות יום העצמאות שלה אצל השגריר, יש שת"פ אסטרטגי, פעילות צבאית ואנחנו רואים את הסכמי השלום עם מדינות האזור – התוצאות מדברות בעד עצמן"

"דיברתי עם נציג רוסיה כי מתוך שלושת המדינות הגדולות יש 2 בירושלים. בימים הקרובים נתבשר על עוד שגרירויות מהעולם. זה עוד צעד לביצור מעמדה של ירושלים".

האזינו



0 תגובות